Splošni pogoji poslovanja
UNIMARK, Helena Germšek s.p., posluje v obliki spletne trgovine, namenjeno prodaji in predstavitvi izdelkov. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb brez posebne najave. Spremembe pa začnejo veljati od trenutka objave. Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost tekstnih in slikovnih gradiv. Dejanski izdelek in fotografija se lahko razlikujeta.
Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas umaknemo prodajo kakšnega izdelka. S potrditvijo nakupa se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.
Dostava in prevzem
Oblačila, ki so na zalogi opremimo v 2-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila! Naročena oblačila, pa dostavimo v roku 3 - 10 delovnih dni.
Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Če boste imeli posebne zahteve vas prosimo, da le - te napišete. Za dodatne informacije lahko pokličete: na GSM:+386 070 325 039 ali pa E-MAIL: info.unimark(at)gmail.com
Na vaš e-mail boste dobili obvestilo o vašem nakupu, ki je tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli. Ko bomo vaše naročilo odposlali vas bomo po e-pošti obvestili ali pa vas prej poklicali. Pogodba o nakupu je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Končna dostava je odvisna od ponudnika storitve.
Za prevzem in dostavo pri servisu oblačil se z vsako stranko dogovorimo.
Odpoved naročila
Naročilo je možno preklicati v roku 2 dneh po sklenitvi naročila.
Način plačila
Kupec naročilo plača po predračunu v enkratnem znesku. Do plačila v celoti so izdelki v lasti UNIMARK, Helena Germšek s.p. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Zaradi kakršnihkoli napak si pridržujemo pravico, da se časovni rok podaljša. V tem primeru naročnika obvestimo. Prosimo obvestite nas, če ne prejmete nobenega obvestila z naše strani in da je preteklo že 5 delovnih dni.
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec v dogovorjenem času dostavil vaše naročilo in pri njem boste poravnali obveznost. Če vas takrat ne bo doma, vam bo pustil obvestilo o prispelem paketu.
Plačilo po predračunu
Po prejemu vašega plačila, vam bomo v najkrajšem času (3 - 10 delovnih dni) paket odposlali, ko bomo izdelek izdelali.
Strošek dostave
Blago vam dostavi pošta Slovenije, lahko pa sami pridete iskati oz. vam spotoma dostavimo mi, če imamo pot na vašem koncu.
Če plačate izdelek po PREDRAČUNU, vam zaračunamo strošek pošiljanja glede na veljavni cenik Pošte Slovenije. Ostalih stroškov ni.
Tečaj šivanja
Za rezervacijo tečaja se vplača akontacija v vrednosti 20% od vrednosti tečaja, ostalo se nakaže na TRR do prihoda na tečaj ali na samem tečaju.
Odpoved tečaja je možna le pred prvim srečanjem. Drugače ni možno tečaja odpovedati, edino v hudih razmerjih (z dokazili) se tečaj prestavi na drugi termin. V primeru, da tečaja ne moramo več izvajati vrnemo razliko.
Vračilo blaga in reklamacije
Izdelek z osebnim imenom ni mogoče vrniti, razen v primeru da je prišlo do naše napake (nepravilno ime, nepravilna barva sukanca in nepravo izvezeno ime).
Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh vrne poškodovane in neuporabne artikle na naš naslov. Artikel bomo zamenjali, če ni bila kupčeva krivda. V pošiljki mora biti priložena kopija računa, ki ste ga prejeli in natančen opis poškodbe oz. napake artikla. Prodajalec pa mora kupcu vrniti vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če ugotovimo, da je neustreznost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja, artikla ne menjamo in stroške nosite sami.
Pri servisu oblačil velja reklamacija takoj za slabo zašito. Druge reklamacije upoštevamo samo ob dostavi oblačil.